26 juli 2011

Snygga krukor me want

.
.
Halloj!

Skön kväll vi har ikväll, inte sant? Nästan helt vindstilla och varmt och skönt, det gillar vi. Skall strax ta mig ett glas vin och slå mig ned i bambusoffan som idag äntligen har fått sin efterlängtade dyna! Några nya fina Tine K-kuddar från Tullhuset ligger också där ute och väntar på mig nu. Dem skall ni få se en annan dag, när jag hinner fotografera, blev liksom ingen tid till det idag.




Färgen på kuddarna går väldigt bra ihop med dessa krukor, som också kommer från Tine K (lite av en favorit alltså). Jag har sökt med ljus och lykta efter den lite högre modellen, utan resultat. Så om någon vänlig själ vet var de kan finnas att köpa, få ni gärna hojta till!


Kram Helena
.
.
.

6 kommentarer:

Unknown sa...

Det låter ur snyggt!

Tänk vilken skilllnad på väder det kan vara! Här har det vart kallt och trist, Längtar så efter sol och värme!

Kram Anna

Anonym sa...

Kolla med Kajsa på Enkla Ting. Hon kanske har några kvar :)

Kram
Anna-Malin

Anonym sa...

Jag tycker att det verkar som om hela sortimentet går att köpa direkt från www.tinekhome.com. Kram Linda

MITT VITA HUS sa...

Perlan Li ing har fått hem dock kanske bara i den andra färgen:)) jag har beställt ett gäng där:)))

Anonym sa...

Hej!
Jag är också på jakt efter krukor i samma färg, men fått besked att de inte kommer in förrän till hösten igen. Får njuta av de vuíta så länge:) Väntar också på min bambusoffa och fåtöljer!! hade varit skoj att se mer bilder från din soffhörna.
Ha en bra dag!
Kram Katarina

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Hejsan!

Jag har hemma men har ej lagt in de shoppen.
Maila om du är intresserad.

MVH madde
www.stilinredningochdesign.se

Related Posts with Thumbnails